Κάνε Το Μόνος - DIY: 15 μοντέρνα σαλόνια που θα ονειρευόμασταν να είχαμε στο σπίτι μας

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

15 μοντέρνα σαλόνια που θα ονειρευόμασταν να είχαμε στο σπίτι μας


Για πολλούς από εμάς, ένα από αυτά τα σαλόνια, μπορεί να είναι μεγαλύτερο και από το σπίτι που μένουμε! Και έρχομαι στη δική μου την περίπτωση... εδώ δεν έχω χώρο να βάλω τα ρούχα στις ντουλάπες μου, τέτοια έπιπλα θα βάλω στο σπίτι μου;

Και τζάμπα να μου τα δώσετε, να μου λείπει το βύσσινο...! Προτιμώ να πάρω καμιά ακόμα παπουτσοθήκη και να βάλω τα παπούτσια μου, παρά να στριμωχτώ έτσι (αχάριστη κι αλήτισσα)!

Αρκούμαι λοιπόν να τα βλέπω στις ταινίες και σε καμιά φωτογραφία στο ίντερνετ. Πάμε να τα μοιραστούμε μαζί!


































Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο μην ξεχνάτε να κάνετε μια κοινοποίηση....μοιραστείτε το!
Για περισσότερο Κάνε Το Μόνος - DIY κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Twitter για να μαθαίνετε όλα τα νέα .